zondag, mei 16, 2010

Vermoeiend

Doordat het begin van dit jaar nog vrij koud was, was ik eigenlijk nauwlijks toegekomen aan mijn hobby, wielrennen (of fietsen) zo u wilt. Maar gisteren dan toch maar eens een tochtje gemaakt van ongeveer 70 kilometer. En dan merk je toch dat zo'n winter niet in je koude kleren gaat zitten en dat roken inderdaad niet goed is voor de gezondheid.
Nou is 70 kilometer misschien wat ver voor zo'n eerste tochtje, maar je moet ergens beginnen. Maar ik merkte wel dat ik de laatste tijd meer gerookt had dan goed voor me is.
Natuurlijk had ik al tijden geleden moeten stoppen of eigenlijk gewoon nooit moeten beginnen, maar dat soort dingen bedenk je te laat. Het begint als stoer en het eindigd als verslaafd.. een vervelende ontwikkeling.
Ook ben je na 70 kilometer fietsen ook gewoon echt moe....

Nou ja, hopelijk kunnen we de komende tijd nog vaker fietsen want dat vermoeide gevoel is ook een voldaan gevoel.

Geen opmerkingen: