maandag, maart 21, 2011

Blaren

Gisteren was het een zonnige dag. En omdat de trein tussen Weesp en Hilversum niet reed ben ik via Utrecht maar na Hilversum gegaan voor de vierjaarlijkse lenteslenter. Eigenlijk stond die voor wat eerder dit jaar geplanned, maar vanwege het toenmalig tegenvallend weer werd dit evenement verplaatst naar gisteren.
Door een mij onbekende oorzaak heb ik al enige tijd last van mijn rechtervoet, inmiddels is daar een blaar op mijn linkervoet bijgekomen.
De komende tijd zal ik dus wat minder wandelen. Nu is dat niet zo erg want het voorjaar komt eraan zodat het ook weer tijd wordt voor stukjes op de fiets.

Verder niet zoveel nieuws eigenlijk, of het moet zijn dat ik dat werkzoeken langszaam zo zat ben dat ik het idee heb om maar voor mezelf te beginnen. Als Mozes niet naar de berg kan, dan moet de berg maar naar Mozes komen. En gelukkig heb ik al een aantal potentiƫle opdrachtgevers en dat geeft de burger dan ook weer moed.

U leest van mij.

Geen opmerkingen: