zaterdag, maart 26, 2011

En weer...

Soms schrik ik van wat ik lees. Zo las ik vandaag dat Floor van der Wal (26) overleden is. Niet dat ik haar nu zo goed kende, maar ik heb haar wel ooit gezien tijdens een voorstelling. En omdat ze een vriendin was (Jezus wat klinkt dat in deze constructie kut) van mijn toenmalige vriendin reed ze het laatste stuk mee bij ons in de auto.
En toen, plots, ineens was ze er niet meer.

Nu sta ik in het algemeen vrij rationeel tegenover de dood. "Het moet een keer gebeuren..." "Je moet alles een keer gedaan hebben in je leven..."... maar ja, als het ineens zo (relatief) dichtbij komt dan komt het gewoon best dichtbij.
Ook ik zal op mijn 26e best een eind gefietst hebben, waarschijnlijk zelfs auto gereden, maar ik ben niet aangereden en ik heb ook geen aanrijding veroorzaakt.

Kortom, naar nieuws.

Geen opmerkingen: