zondag, juni 13, 2004

iedere dag

Iedere dag krijg ik hier lezers, dus moet ik ook iedere dag wat schrijven. Soms zijn de lezers me onbekend, van anderen weet ik dat ze regelmatig terugkomen.

Goed, wat hield me dit weekend bezig?

Gisteren bij Sera koffie gaan drinken. Ze zei dat ik er goed uitzag en dat stemde me wel gelukkig. Afgelopen vrijdag is Maarten hier komen barbeqeuen en ook dat was gezellig. Hij zit, qua persoonlijkheid, heel anders in elkaar dan ik. Hij laat het verleden het verleden, ik heb er graag vrede mee.
Ik kon me wel vinden in de dingen die Sera zei, dat, als je stopt met daten en weer aan een relatie begint, dat dat een soort van rust brengt. Dat doet het ook.
Ben weer behoorlijk bezig met een nieuwe te vinden. Er lopen verbazingwekkend veel alleenstaande leraressen rond in Nederland is me inmiddels duidelijk geworden. 25 juni ontmoet ik er een.
Realiseer me ineens dat ik niet eens haar 06 heb, maar dat zal in de loop van de tijd wel komen. En ze woont in Rotterdam. Dat is wel zo makkelijk.

Geen opmerkingen: