dinsdag, juni 15, 2004

Te lang

Eigenlijk woon ik alweer veel te lang op deze plek. En 'deze plek' is dan een rekbaar begrip. Weet niet precies of ik daar nu Rotterdam in het algemeen bedoel of dit appartement in het bijzonder.
Steeds vaker speelt de gedachte door mijn hoofd om eens wat te kopen. Is op de lange termijn financieel aantrekkelijker en ik denk niet eens dat het in maandelijkse lasten zoveel scheelt. Daarnaast is ook de vloerbedekking aan vervanging toe.

Enige tijd geleden had ik sterk de wil om naar een dorp te verhuizen. Echter, na de laatste tijd een paar keer bij mijn zus gelogeerd te hebben en andere overwegingen, geloof ik toch niet dat dat wat voor me is. De kans om daar leuke mensen te ontmoeten is zo klein.

Nee, de randstad, maar dan een beetje prettig deel daarvan, heeft mijn voorkeur. Qua sfeer is Amsterdam wel geschikt, maar dat had ik al eerder vermeld, qua centrale ligging heeft Utrecht weer een voorkeur.
Kortom, de opties zijn nog open.

Wat verder belangrijk is, is weer aan het werk te gaan. Ben benieuwd wat het gesprek aanstaande vrijdag oplevert.

Geen opmerkingen: