woensdag, juni 23, 2004

naar je auto lopen

Toen ik deze avond van een dinertje met een mij onbekende vrouw (nou ja, ik weet wel hoe ze heet maar had haar voordien nooit gezien) naar mijn auto liep realiseerde ik me weer de fouten van het vorig jaar.
Dat krijg je, als je lang vrijgezel bent, je houdt dan soms te weinig rekening met anderen, die gewend zijn geweest rekening te houden met hun partner.
Denk overigens dat ik het daten maar eens op een wat lager pitje ga zetten. Je kunt jezelf wel de hele tijd voorbij lopen op zoek naar nieuwe dingen, maar een moment van rust, genieten van de mensen die je al wel kent en daarin investeren is ook een goede bezigheid. Wat dat betreft ben ik nog steeds blij dat ik vrij veel vrienden heb.
En zeker niet iedere ontmoeting is hetzelfde. Het mooiste blijven toch die ontmoetingen die vragen om een herhaling. Een herhaling van een ontmoeting is een verdieping.

Commercieel gaat het ook nog niet zoals het moet gaan. Mijn c.v. is nog interessant genoeg, maar tot een concrete inzet wil het nog niet komen. En ik kan het zelf nog maar moeilijk inschatten waar die conjunctuurgolf nu uithangt. En hoewel het niet mijn verantwoordlijkheid is, merk ik dat ik het wel leuk vind om te doen, dat zoeken naar een nieuwe opdracht.

Lezers, lezeressen,

Dank voor jullie aandacht. Zal blij zijn als de avond aanbreekt waarop ik weer naar Bergen op Zoom rijdt. De bestemmingen voor morgen zijn Den Bosch en Gemert.

Geen opmerkingen: