zaterdag, augustus 06, 2005

houden van

Jezus, wat houd ik van haar. En ja ik vind het enorm vervelend dat ik haar dit weekend niet zie.

Aan de andere kant, zeg nooit nooit. "Haar zien" was een van de ontsnappings-voorwaarden die ik dit weekend aan mijn afspraken hing. Maar goed, gelukkig verder gewoon het een en ander te doen.

Verder, en dat is gedeeltelijk een opvolging van mijn vorige postings, geloof ik dat het UWV mij inmiddels wel begrijpt. Hoewel ik behoorlijk geschrokken ben van een reportage van Zembla deze week waarin het ging over andere klanten.

Van de belastingdienst heb ik nog niets gehoord, dus die moet ik maar eens bellen.

De terugreis van Assen naar Rotterdam ging niet echt soepel vandaag.
Ik had echt het idee dat de NS te weinig treinstellen ingezet had.

Geen opmerkingen: