vrijdag, augustus 12, 2005

Moeilijke week.

Voor het eerst had ik een moeilijke week in Assen.

Op zich heb ik het best naar mijn zin in Assen en hoop ik er nog zeker tot eind september te zitten. Maar na anderhalve maand merk ik wel dat het niet meevalt.

Normaal, thuis heb je allerlei middelen om te communiceren. Als ik echter op mijn hotelkamer zit, heb ik soms het idee dat mijn mobiele telefoon mijn grootste vriend is.

Natuurlijk is er soms wel wat afleiding, de bioscoop en het zwembad, maar verder zijn de avonden er vrij saai.
Maar goed, ik heb voor hetere vuren gestaan.

De belangrijkste reden waarom het even niet lekker liep in Assen was omdat het even niet lekker liep tussen Rotterdam en Amsterdam. En daar ga je dan in Assen over denken wat je eigenlijk niet moet doen.

Maar goed. Na een telefoongesprek gisteren-avond ziet het er wel naar uit alsof de problemen oplosbaar zijn en dat is altijd wel weer prettig om te weten.

God, wat zal ik blij zijn als ik haar weer zie.

Geen opmerkingen: