zondag, december 04, 2005

Flightplan

Tot mijn verbazing belde een ex van me me gisteren op. Ze is jarig vandaag en wilde gisteren-avond niet alleen zijn.

Zelden ben ik met zo weinig bagage van huis vertrokken en was vrij vroeg in Den Haag. Doordat het nu zo vroeg donker is, heb je echter al eerder het idee dat het laat is. We zijn naar de film "flightplan" geweest. Niet echt een film die de moeite waard is, maar soms moet je ook naar films kijken die niet de moeite waard zijn om juist die films die de moeite waard zijn te kunnen waarderen.

Vanmiddag zouden haar ouders en zus langs komen, maar het leek me nog geen goed plan om daar al mee kennis te maken, dat kan later wel. Ben wel benieuwd hoe een en ander zich nu zal ontwikkelelen. Verder het idee om pas weer te gaan daten (als ik uberhaupt alweer ga daten) nadat ik weer gewoon aan de slag ben. Op de een of andere manier heb ik dan toch het idee dat ik wat lekkerder in mijn vel zit.

Geen opmerkingen: