vrijdag, december 23, 2005

Het zit er gelukkig bijna op

Zowel die periode van werkloosheid als het jaar. Het einde van het jaar is volgens mij voor iedereen even een wat moeilijkere tijd en hopelijk brengt 2006 een hoop goede dingen. Ben nog wat onzeker over het contract wat ik getekend heb, maar het is nu getekend. Nu de huishoudelijke dingen nog. Ze schijnen wel op tijd te betalen, maar dat moet ik nog zien. Dat vond ik eigenlijk ergens deze dagen ook wel raar, dat je als werkzoekende wel referenties geeft maar ze van je werkgever niet of zelden krijgt. Het zal wel los lopen denk ik dan.

En MSN schijnt af en toe wat raar te doen, maar daar kan ik ook wel mee leven. Het blijft raar dat ik af en toe online ben terwijl ik dat helemaal niet ben. Ik heb ook nog geen idee hoe dat komt.

Geen opmerkingen: