zaterdag, februari 11, 2006

Barstow

Vandaag weer een flink end gereden. Normaal ging ik op zaterdagen richting Los Angeles maar nu ben ik eens richting Las Vegas gegaan. Eens het Californische platte land bekijken in plaats van de stad. Via San Bernadine kwam ik uiteindelijk in Barstow terrecht. Het is eerst een vrij berg-achtig landschap en daarna wat meer woestijn-achtig. Als ik nog iets van 180 mijl door had gereden was ik in Las Vegas geweest maar ja, ik ben niet zo'n gokker en heb ook niemand bij me om mee te trouwen dus vanuit Barstow ben ik maar weer terug gereden.

Waar ik weer blij mee ben is dat ik bijna niet fout ben gereden. Alleen toen ik weer vlak in de buurt van het hotel was miste ik een afslag maar op een gegeven moment begon ik weer punten te herkennen waar ik tijdens mijn eerste rit naar het hotel ook al langs gekomen was. Alleen zag het er overdag wat anders uit dan 's nachts.

Het is weer heerlijk weer hier dus ik denk dat ik zo nog even aan het zwembad ga liggen.

Geen opmerkingen: