donderdag, februari 02, 2006

Toch niet helemaal goed..


Vandaag reed ik over de snelweg en zag aan mijn rechterhand een gebouw waarop stond dat het een zwembad, een fitness en een sauna zou zijn. Dat leek me wel wat, in Amerika naar de sauna, ben al een tijdje niet meer in een sauna geweest dus ik dacht ik ga eens kijken.

Helaas, het was toch vooral een fitness-centrum. Voor $100 in de maand (ik ben hier nog maar twee-en-een halve week) zou ik onbeperkt toegang hebben en het was ook meer fitness dan sauna.

Het is niet helemaal waar als men zegt dat alle Amerikanen dik zijn. Er zijn ook heel wat Amerikanen die gewoon gezond leven.

Vandaag ook een foto van mijn werkplek gemaakt en die zijn bij Linksys wel heel Amerikaans, allemaal cubicles.

Moet zeggen dat ik op zich niet zo van Cubicles houd, ik vind ze niet zo gezellig, maar ja, je kunt je er wel concentreren.

En een aantal punten behaald, voor het eerst echte "problemen" opgelost.

Geen opmerkingen: