vrijdag, februari 10, 2006

Valentijnsdag vanuit Amerika

Om valentijnsdag kun je moeilijk heen. De ene winkel doet er wat meer aan dan de andere, maar je hebt het wel in de gaten. Een probleem is natuurlijk de timing. Voordat ik hier kwam had ik wel een beetje rondgevraagd hoe lang de post erover zou doen, maar dan weet je het nog niet op de dag precies. Toen ik de stukken op de bus deed zei de postbeambte me dat ik waarschijnlijk te laat zou zijn en ze vroeg me zelfs of we in Nederland wel ieder dag de post bezorgd kregen.

Het volgende 'probleem' nou ja andere was, dat je hier verplicht bent om de afzender op het poststuk te zetten, inclusief adres. Ik weet niet of dat te maken heeft met terrorisme-bestreiding, maar natuurlijk zal geen weldenkende terrorist zijn eigen adres erop zetten. En toen kwam natuurlijk de tweede vraag, moet ik nu mijn Rotterdamse of mijn Californische adres gebruiken. Goed, het Rotterdamse dus.

Tja, zo gaat de lol er natuurlijk wel af, als je gewoon valentijnskaarten gaat verzenden met de afzender erop.

Verder weinig bijzonders nu.

Geen opmerkingen: