zaterdag, februari 25, 2006

Een keer in de week

Een keer in de week bloggen is wel meer dan genoeg. Zoveel interessante dingen maak ik nu ook weer niet mee nu ik weer gewoon veertig uur in de week werk. In de trein tussen Rotterdam Alexander en Amsterdam Bijlmer gebeurt niet zoveel. Het enige bijzondere wat daarover te melden valt is het feit dat ik gisteren mijn koffie-mok in de trein heb laten staan en dat ik deze week erg pissig was op de NS en de ABN-Amro omdat de ABN-Amro automaat zomaar mijn pasje inslikte en het niet teruggaf nadat bleek dat ik bij de NS geen 20 Euro extra kon pinnen om te kunnen lunchen.

Er gisteren in geslaagd om zonder slag of stoot thuis een verbinding tussen mijn laptop en het internet tot stand te brengen. De volgende uitdaging is om deze verbinding draadloos te laten zijn, maar dat zal nog wel een weekje duren.

En op zich vind ik het reizen met de trein niet eens zo vervelend, je hebt wat tijd om te lezen en rustig te kunnen bellen, maar toch ben ik wel van plan om op niet al te lange termijn een automobieltje aan te schaffen. Is wel lekkerder om gewoon thuis in je auto te kunnen stappen en weg te kunnen. Er was nog wat twijfel tussen kopen en huren, maar ik denk dat het toch kopen gaat worden. Is een afweging tussen onderhoudskosten en huurkosten.

Geen opmerkingen: