zondag, november 27, 2011

De eerste dozen

De eerste dozen zijn inmiddels ingepakt. Dat is een vreemd idee.
Gisteren is het buurmeisje al verhuisd en haar moeder vroeg me of ik binnen Amsterdam zou verhuizen. Ik antwoordde dat ik geen idee had en dat heb ik ook niet.

Verhuizen is zelden prettig, hoewel, je ruimt weer eens wat op, maar het is helemaal onplezierig als niet eens weet waar je heen moet met je spullen, dat maakt het extra lastig.
Ik kan me natuurlijk afvragen waarom ik ga verhuizen. En ik heb maar een flauw idee. Ik denk dat de crisis van 2008 er toch iets te hard in geslagen is. Of misschien was ik in 2006 iets te optimistich. Nou ja, waarom er nu gebeurt wat er gebeurt is eigenljk niet zo relevant. De vraag is hoe ga je er mee om en wat brengt de toekomst.
Mijn eerlijk antwoord is dat ik dat nog niet weet.
Gelukkig was ik de laatste weken toch al weinig thuis, maar ik kon dit nog mijn huis noemen. Ben wel nieuwsgierig waar ik volgend jaar om deze tijd zit en lig.

Geen opmerkingen: