woensdag, november 02, 2011

Verandering

Mensen veranderen, het internet verandert. Wat mij opvalt in het commentaar dat ik erover lees is dat MSN behoorlijk uit de gratie is geraakt sinds we facebook hebben. Tja, zo ben ik zelf op een gegeven moment overgestapt van ICQ naar MSN. En van Hyves naar facebook.
Dat groepsgedrag is wel grappig en doet me wat denken aan mijn jeugd. De ene maand was de ene kroeg populair en een paar maanden later. En eigenlijk was dat groepsgedrag niet te verklaren.
Nou was een van de reden dat ik met Hyves stopte, het feit dat het overgenomen werd door de Telegraaf. Het grappige is dat ik nu mijn ziel en zaligheid verkocht heb aan een stel Bahmerikanen die ik waarschijnlijk helemaal niet kan bereiken. Maar goed, heb het idee dat facebook een wat volwassener medium is dan Hyves.

Geen opmerkingen: