zondag, november 13, 2011

Spannend...

Het worden spannende tijden, maar daarover later meer.

Ook heb ik gisteren weer een spannend boek gekocht. En hoewel er ook een nieuwe Saskia Noort uit is, is het niet dat boek geworden. Het is deel 2 van de Millenium-trilogie geworden. En waarom koop je een deel 2? Omdat deel 1 zo spannend was.
Na lezing van de achterflap vraag ik me echter wel af of deel 2 wel een vervolg is op deel 1. De achterflap gelezende hebbend, heb ik toch het idee dat de inhoud anders zal zijn en niet een vervolg op. Een soort 'Flikken, Maastricht' maar dan anders.

Van de week was ik eigenlijk ook redelijk verbaasd dat ik die boeken wel lees. Een van de redenen waarom ik zelden of nooit naar voetbalwedstrijden kijk, is omdat ik het weten van de uitslag meestal wel voldoende vind.
Op de een of andere manier vind ik het antwoord op de vraag 'Who done it' bij detectives wat minder relevant, daar wil ik toch het hele boek lezen en niet alleen de uitslag weten.

Ahwel, de boer, hij ploegde voort,en ik meld me te zijner tijd ook wel weer met een nieuwe tekst.

Geen opmerkingen: