woensdag, maart 14, 2012

Met juristen is het altijd prettig zaken doen...

Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u als lezer van deze mededeling niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van de rest van deze e-mail, het te kopiƫren of te verstrekken aan andere personen dan de geadresseerde(n). Indien u deze e-mail abusievelijk hebt ontvangen, brengt u mij dan op de hoogte waarbij u gevraagd zal worden het originele bericht te vernietigen.
Ik ben niet verantwoordelijk en wijs iedere aansprakelijkheid af voor en/of in verband met alle gevolgen en/of schade van een onjuiste, onvolledige en ontijdige verzending en ontvangst van de inhoud van deze e-mail. Ik ben ook niet aansprakelijk voor eventuele aanwezigheid van virussen. Mijn aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag dat in het desbetreffende geval onder mijn aansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald.

Geen opmerkingen: