vrijdag, maart 09, 2012

Zo, dat was me wat..

Dat je in deze tijd zomaar een week zonder internet zit.... en dat betekent in deze tijd vaak ook dat je dan zonder telefoon zit. Maar gelukkig is het allemaal weer verholpen. Veel zal ik er waarschijnlijk niet aan hebben, maar ik zit nu wat dichter bij de centrale... of eigenlijk andersom.. er is een centrale dichter bij mij in de buurt gekomen.
Wat men bij die centrale echter vergeten was, was de draadjes goed aansluiten als gevolg waarvan ik een nieuw modem van Telfort heb gekregen (wat waarschijnlijk niet nodig was) en een week zonder internet heb gezeten (wat dus ook niet nodig was).
Toen het nieuwe modem het in eerste instantie niet deed, moest er uiteindelijk maar een mannetje van KPN langs komen. Het mannetje zou gisteren tussen 8.00 en 10.00 hier zijn, maar zoals dat wel vaker het geval is bij KPN werd het uiteindelijk 10.30.
Nou zat ik al een week op 'het internet' te wachten, dus dat halve uurtje kon er ook nog wel bij.

Ik heb het idee dat ik weer meedoe met de Nederlandse maatschappij.

Geen opmerkingen: