woensdag, december 05, 2012

Linked-in

Natuurlijk heb ik ook een profiel op linked-in, maar soms vraag ik me ook wel eens af wat ik daar nou mee moet. Het blijft natuurlijk een Amerikaanse site en hoe je het ook wendt of keert, Amerika is anders dan Europa. Zo hadden we vroeger gilde-brieven, later getuigschriften, maar nu heten die dingen endorsments. Wat ook altijd een vraag blijft is wie je waar toevoegt en of je alles moet koppelen. Er is een tijd geweest dat ik MSN en linked-in gekoppeld had. En op een gegeven moment vond ik het belangrijk dat mijn MSN vrienden wisten dat ik even een cigaretje roken was en dus niet bereikbaar. Tot mijn schrik werd dit ook doorgeplaatst naar MSN, maar ja, het lijkt me niet nodig dat mijn linked-in kennissen weten dat ik rook. Met dat soort dingen ben ik dus gestopt. En verder ga ik er lekker mee door.

Geen opmerkingen: