zondag, december 16, 2012

Vriendschap is een illusie...

Of niet? Ik weet het niet precies. In ieder geval besefte ik me deze ochtend, de eerste ochtend van mijn 43e levensjaar dat ik in de loop der jaren wel drie vrienden 'kwijt' ben geraakt of althans niet meer gezien heb, sinds ze getrouwd zijn. Bij twee kan het er ook mee te maken hebben dat ze in het buitenland wonen, maar toch het verbaasd me wel. Ach, als de ene vriend gaat, schept dat ook weer ruimte voor nieuwe vrienden. En gelukkig is er tegenwoorddige het internet, zodat bepaalde vriendschappen een stuk makkelijker te onderhouden zijn. Hoewel het natuurlijk de vraag is of alle vrienden op facebook ook echte vrienden zijn, maar dat is een ander verhaal. Hier in huis blijkt achter de laag vet een echte keuken schuil te gaan en daar ben ik Cillit Bang wel dankbaar voor.

Geen opmerkingen: