zaterdag, mei 22, 2004

Ja, we zijn er geweest.

Untitled Document

Het eerste personeelsuitje van Geos zit erop. Eindelijk eens kennis kunnen maken met collega's. Het was gedeeld leed om te horen dat ik niet de enige bankzitter was. En verder bood het bezoek aan dit park me de gelegenheid om weer eens mijn maandelijkse bezoekje aan de sauna te brengen. De sauna in Duinrell is echter wel erg klein. In die zin geen echte aanrader, maar het is wel prettig om je maandelijkse voornemens uit te voeren.

Ook een van mijn oude vrienden uit Helmond gebeld. Hij gaat trouwen dit jaar en is inmiddels van Nijmegen via Amsterdam weer terug naar Nijmegen gegaan. Toch prettig om vrienden te hebben die je al heel lang kent. Eerst was het een vriendengroepje van drie, maar in 1995 is er een min of meer spoorloos geraakt. Je vraagt je dan af wat er met hem gebeurt is en het zou natuurlijk best eens kunnen dat hij zo maar weer opduikt.

Het motto voor vandaag "Alles komt goed".

En tijdens het eten van een kroket is er een stukje van mijn tand afgevallen, wordt maandag weer tandarts bellen.

Geen opmerkingen: