zondag, mei 09, 2004

karaoketaxi.nl

karaoketaxi.nl

Laat ik zo dit bericht maar eens beginnen. Gisteren de meest fantastische rit van Den Haag naar Rotterdam gehad in bovengenoemde taxi. En ook een fantastische dag gehad. Koffie op het Oostplein met oude bekenden, doorgegaan naar Delft, aldaar een stukje door de grachten gefietst met een waterfiets (u weet wel, zo'n fiets die net als een bakfiets, niet snel door een junk gejat zal worden). Doorgegaan naar Den Haag om een stuk schermen te aanschouwen (door gebrek aan sportiviteit mijnerzijds en daardoor een gebrek aan gymschoenen deed ik zelf niet mee). Vervolgens duiken in een zwembad. (als in met zuurstofflessen daar in rond zwemmen, toch stom van me dat ik dat op Curacao nooit gedaan heb). En daarna werd het tijd voor een biertje.

Natuurlijk werden het er meer dan een, maar het was dan ook erg gezellig.

En communicatie moet snel tegenwoordig, alles moet snel tegenwoordig, wat dat betreft is het vreemd om ongeveer twee jaar later te horen dat de man achter iww niet altijd zo goed was als ik hoopte. Die indruk wekte hij wel, maar achteraf is mijn lidmaatschap van die site niet in alle opzichten positief.

Zo'n avond geeft je weet het gevoel dat je kracht hebt.

Ook weer blij dat ik ooit lid ben geweest van Gaudium. Het lidmaatschap van zo'n studentenvereniging en jaarclub zorgt inderdaad voor vrienden voor het leven. Dat houdt niet op nadat je afgestudeerd bent.

Kortom, deze zondag maar even rustig bijkomen en de boel een beetje opruimen.

In between projects and in between relationships zijn is niet zo erg als je de overtuiging hebt dat er wel weer wat nieuws komt.
Hoop doet leven.

Geen opmerkingen: