zaterdag, januari 21, 2006

De eerste vrijdag alleen in de Verenigde Staten.

Goed, daar zit ik dan op mijn hotelkamer, was ook liever in Amsterdam geweest nu, maar goed, nu is mijn werk even hier.
Deze avond naar het centrum van Cosa Mesa gegaan, dat is de 'stad' waarin ik nu zit. Het is gelegen in Orange County. Veel was er ik de stad niet te doen. Er zat nog een Barnes en Nobles maar die zou er per 31 januari ook mee stoppen. Er lag een boek wat ik nog wel wilde kopen maar zuinig als ik ben vond ik dat ik eerst maar het boek uit moest lezen wat ik nu aan het lezen ben.

Ook vandaag wat geprobeerd te communiceren met het kamermeisje. En ze heeft me begrepen. Omdat het morgen zaterdag is leek een extra sachet koffie me wel de moeite waard en zowaar, ze heeft het begrepen.

Ik kan wat dat betreft deze maatschappij nog niet helemaal goed inschatten. Zoals wij onze Marokkanen hebben, zo heeft Californie zijn Mexicanen..... zoiets was het geloof ik.

En verder best wel moe van een weekje werken. Morgen eens kijken hoe dat Los Angeles er nou eigenlijk uit ziet want veel meer dan een snelweg in de nacht heb ik tot nu toe nog niet kunnen zien. En natuurlijk enorm veel cubicles.
Daar werkt men in, hier in de VS. (In Nederland trouwens ook soms) en eerlijk gezegd ik vind het nou niet de vorm van een werkplek die veel gezelligheid en betrokkenheid bij elkaar uitstraalt. Maar goed, dat is mijn mening.

Het zetsel van de zaterdagavond is klaar, dus ik neem maar eens een kop koffie.

Geen opmerkingen: