vrijdag, januari 06, 2006

Preventief stelen

Gisteren kocht ik op Utrecht Centraal een enkele reis Nijmegen. En heel naief, ik vertrouw de mensen om me heen nog steeds, liet ik mijn koffer gewoon staan.

Het kaartje viel uit de automaat, ik stopte het kaartje in mijn portemonnaie, keek achterom, koffer weg...

Kwamen er twee agenten naar me toe, met mijn koffer. Die hadden ze preventief gestolen.
Om me er op attent te maken dat ik beter op mijn spullen moet letten.

Tja...What's next?

Gaan we in elkaar geslagen worden door agenten? Zoiets, van dit kan je overkomen?

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé Neef, niet zo negatief over de politie.

Ik had zaterdag weer een vervelende medelander aangehouden.
- overvallen
- autodiefstal
- loverboy
en nu weer rijden zonder rijbewijs.
Blij dat die rommel weer van de straat af is. toch ?