dinsdag, januari 31, 2006

Verbazingwekkend hoe hard gewoontes zijn.

Gewoontes zijn vrij verbazingwekkend. Als ik in Rotterdam ben en thuiskom heb ik de gewoonte om altijd naar het toilet te gaan en mijn e-mail te checken. Die gewoonte heb ik inmiddels in Californie ook.

En ik ken inmiddels al drie routes van mijn werk naar mijn huis. Vind het nog wel steeds vervelend dat ik in een heel andere tijdszone zit. Maar dankzij de webcam gisteren en vandaag wel mijn vriendin weer gezien en daar ben ik blij mee.

O, ja, ik zeg nu wel "huis" maar ik bedoel natuurlijk mijn hotel hier.

Zo eens kijken of er vanavond nog wat op TV is hier. En morgen vroeg weer op.

Daar neem ik altijd wel even de tijd voor. Tussen 6.00 en 7.00 in LA, wil ik altijd weer even kijken hoe het in Nederland is.

Overigens ga ik dit weekend waarschijnlijk bij een collega kijken naar de superbowl. Ik zal wel niets begrijpen van de regels, maar voor Amerikanen is het belangrijk.

Geen opmerkingen: