zondag, januari 01, 2006

Het is een beetje vreemde traditie

Maar vandaag ben ik samen met 1000en andere mafkezen de zee ingerend. Is wel een mooie traditie om op 1 januari om 12.00 de zee in te rennen. Een fris begin van het nieuwe jaar.
Er lag nog sneeuw op het strand, ook dat was verbazingwekkend. Aan de andere kant, het sneeuwde vrijdag behoorlijk. Een dubbeldekker, waar ik in zat strandde op station Abcoude en omdat ik naast het hokje van de hoofdconducteur stond hoorde ik dat er in Nederland 10 meer van dergelijke stellen gestrand waren. Tja, dubbeldekkers, daarmee loopt het meestal niet goed af.
Het komend jaar ga ik weer werken aan geluk en aan een zuiver geweten. het gaat wel goed. Een nieuw jaar, barstensvol verbeterpunten en nieuwe kansen. Volgende week de kerstkaarten en zo maar op gaan ruimen en ik ben benieuwd of deze week de vlucht naar de VS geregeld kan worden.

Beste wensen en veel liefde voor iedereen om me heen.

Hier heb ik dus aan meegedaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Held!

Lieve Lars,

Langs deze (nu nog onpersoonlijk maar de koffie heb je nog tegoed) wens ik je een heel mooi 2006!

Jeanet