vrijdag, januari 20, 2006

sommige dingen....

Van sommige dingen is het maar goed dat ik het niet gevraagd heb. Die laptop en die auto waren er zomaar ineens..... nou ja, waren er zomaar ineens, die auto heb ik zelf voor moeten schieten.

Maar goed dat ik bij mijn sollicitatiegesprek geen vragen heb gesteld over het opzetten van een VPN. Deze avond ben ik erachter gekomen hoe makkelijk het eigenlijk is om vanuit je hotelkamer (of dus eigenlijk iedere andere plek waar je de juiste software op een computer hebt) gewoon Oracle te benaderen. Zowel met TOAD als met applications.

Soms is het leven mooi. Gisteren hier ook via de breedband het NOS journaal nog zitten kijken. Nog een dagje werken en dan is het weekend. Eindelijk tijd om LA eens te gaan verkennen en een aantal foto's te maken. Die zullen de komende week hier nog niet verschijnen want ik heb het kabeltje niet bij me.

Gegroet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Al gebruik jij als profesioneel DBA natuurlijk Grid Control, of Enterprise Manager natuurlijk.