zondag, februari 22, 2009

Je zou denken dat het makkelijk was...

Even wisselen van telefoon omdat je oude het begeven heeft. Maar dat valt vies tegen.

Afgelopen vrijdag begaf de N80 het dus ging ik naar de winkel alwaar ik een E71 mocht uitzoeken. En maar gelijk van KPN via Debitel naar KPN direct gegaan, maar goed, die wijziging gaat dan over drie maanden pas in. En nu zou je natuurlijk denken hup Sim van de ene telefoon in de andere telefoon en we gaan weer vrolijk verder.... nou ja, zo simpel was het dus niet.
Als tussenoplossing had ik een telefoon van een vriendin geleend en het leek wel alsof mijn sim gewoon alle telefoonnummers van die telefoon opgeslurpt had. Althans ik kende ineens mensen die ik helemaal niet kende... maar ok een aantal mensen verwijderen en je zou denken, dan mag ik wel naar buiten bellen.... Helaas, naar buiten bellen was en is niet toegestaan.
Nou ja, ik kon nog wel telefoontjes ontvangen maar niet meer bellen... toch jammer... maar later dit weekend realiseerde ik me dat ik bij de nieuwe telefoon ook een nieuwe Sim had gekregen... dus die maar eens in de nieuwe telefoon gestopt en verdomd, ik kon weer bellen... weliswaar met een nummer wat ik nog niet uit mijn hoofd ken, maar ik kan weer bellen... ik kan ook nog gebeld worden maar dan alleen op die andere telefoon. Kortom, het lijkt erop alsof ik de komende tijd maar even met twee telefoons door het land ga.

Geen opmerkingen: