zaterdag, februari 07, 2009

Solliciteren

In het verleden heb ik best vaak gesolliciteerd en kennelijk ging dat best goed anders zou ik nooit zoveel banen gehad hebben. Maar het feit dat ik best goed was in solliciteren werkt nu kennelijk tegen me. In Nederland en Belgiƫ zijn we er niet zo aan gewend dat mensen vaak van baan veranderen.
Ook is solliciteren ergens best vervelend. Natuurlijk ben je onzeker omdat je niet precies weet waar je toekomst ligt. Het is dus niet zo verbazingwekkend dat je tijdens gesprekken soms ook wat onzeker overkomt.
En verder heb ik de afgelopen week besloten mijn c.v. ook maar eens op Stepstone te zetten. In het verleden vond ik Monsterboard wel genoeg maar heb nu toch het idee dat daar wat weinig uitkomt. Maar ja, alleen het plaatsen van een c.v. is in deze tijden absoluut onvoldoende. Dus gaan we meer doen.

Geen opmerkingen: