donderdag, februari 19, 2009

Vreemde en bijzondere dag.

Gisteren was een vreemde en bijzondere dag.
Zoals wel vaker ging ik in de ochtend hier in de buurt een pakje cigaretten halen. Mensen die hier of elders wat van me lezen zullen wel weten dat ik een roker ben maar dat terzijde. Maar wat me verbaasde toen ik bij de cigarettenboer naar buiten liep was dat er een of andere Indiër stond die me aansprak. Nu versta ik Engels dus dat was geen probleem.
Wat me wel verbaasde was, dat het erop leek dat hij mijn gedachten kon lezen. Hij vroeg me te denken aan een bloem, mijn leeftijd en een kleur en hij gaf me iedere keer een handgeschreven briefje terug waarop het goede antwoord stond.
Nu geloof ik best wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar was toch behoorlijk verbaasd dat iemand drie keer het goede antwoord gaf zonder dat ik hem dat verteld had.
Tot zover de ochtend. Later die dag ging ik bij een vriend van me op bezoek en tot mijn verbazing fietste er ineens een ex voorbij.... tja, nou ja, gelukkig kende ik haar naam nog maar het contact kwam niet verder dan "Hallo " en een omkijken van haar kant.
Eigenlijk wel jammer, maar goed, zo gaan die dingen.
Nog later die dag kreeg ik een bericht per hyves van de zus van een andere ex dat die andere ex alweer zeven jaar getrouwd is... ach, tja, soms zit het leven vol met verassingen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Weet de Indiër de naam van de man de andere ex?