zondag, februari 01, 2009

O ja, dat komt er ook weer aan...

Heb je net Sint, Kerst en Oud- en nieuw gehad, staat de volgend tearjerker weer voor de deur. Gelukkig word dat feest wat minder intensief gevierd dan de vorige feesten maar toch kun je er om de een of andere reden niet helemaal omheen.
Ach, God, volgens mij was mijn laatste leuke Valentijns-dag ergens in 2006 of zo en sindsdien heb ik er eigenlijk niets meer mee gedaan. Ook geen idee wat ik er dit jaar mee moet of er moeten ineens zeer bijzondere dingen gebeuren de komende twee weken, maar dat verwacht ik ook niet. En als niemand me erop gewezen had, had ik waarschijnlijk niet eens in de gaten gehad dat het nog maar twee weken van nu verwijderd is, maar deze dag zal ik, qua thematiek gewoon aan me voorbij laten gaan. Heb wel wat andere dingen aan mijn hoofd.

Geen opmerkingen: