vrijdag, oktober 22, 2010

Dingetjes en kleine dingetjes

Deze ochtend was ik er blij met een klein dingetje, nou ja, twee kleine dingetjes. Mijn fietssleuteltjes waren inderdaad gevonden bij de supermarkt. Ergens had ik de hoop al een beetje opgegegeven, zeker nadat mijn portemonnaie, die ik vorig jaar kwijt raakte en waar zelfs mijn naam in stond, niet terugkwam, kwamen deze sleuteltjes wel terug. Geluk zit in een klein hoekje.

Verder heb ik het helaas nog vrij rustig. Dus breng ik mijn tijd vooral door met het bezoeken van nieuws-sites en tja, dan ontkom je niet aan het proces Wilders. Afgezien van het feit wat je van Wilders vind, is het proces op zich natuurlijk bijzonder. Een rechtbank die vooraf contact legt met getuigen vind ik persoonlijk een beetje vreemd. Dan kun je echt niet meer zeggen dat zo´n rechtbank onbevooroordeeld is.

Geen opmerkingen: