maandag, oktober 18, 2010

Vriendschap is een illusie

Gisteren is er volgens mij weer een vriendschap verbroken. Dat is niet de eerste keer in mijn leven maar ik was wel verbaasd. Ik ben nu 40 zo ongeveer precies en dan is het natuurlijk wel logisch dat er relaties op de klippen lopen. Sommige doven uit als een kaars die opgebrand is, bij andere gaat het anders.
Of ik het erg vind weet ik eerlijk gezegd niet. Het beƫindigen van de ene vriendschap schept natuurlijk weer ruimte voor een andere. Maar toch is het natuurlijk niet handig, je moet weer op zoek naar de gebruiksaanwijzing van je telefoon, hoe je er nummers uit verwijderd en zo zijn er nog wel meer praktische zaken. Nou ja, goed, laat ik het maar positief opvatten, het einde van deze vriendschap schept ruimte voor nieuwe.

Geen opmerkingen: