woensdag, oktober 27, 2010

Iets vreemds

Vandaag vond ik iets vreemds in mijn brievenbus. Een artikel over mij uit de NRC van 19 oktober 2002. Er stond verder geen afzender of verder bericht bij.

De afgelopen jaren heb ik hier ook wel eens een ander krantenartikel wat op me betrekking had in de brievenbus gevonden. Afzender (of afzendster) was toen ook onbekend.

Kortom, intrigerende zaken.
Wat mij natuurlijk het meest intrigeerd is "Wie is de afzender? en wat wil hij of zij zeggen?"
Kennelijk wil de betreffende persoon in ieder geval zijn identiteit niet bekend maken. Maar doet kennelijk wel veel moeite. Hoe kom je anders aan een NRC uit 2002?
Over deze zaak heb ik met twee personen gesproken, waarbij een van de personen opmerkte "Was het nog een speciale datum?" En inderdaad, 19 oktober is nog niet zo lang geleden. Of zou de inhoud van het bericht belangrijker zijn dan de datum? Kortom, mysteries in de brievenbus.

1 opmerking:

CasaSpider zei

Intrigerend inderdaad.
Ben nu wel erg benieuwd naar het krantenartikel.