maandag, juni 21, 2004

wat je vaak doet, daar word je goed in

Goed, wederom een leuk weekend achter de rug. Zoals misschien bekend gaat op korte termijn een tweetal vrienden van mij trouwen en een van de tradities die we dan in Nederland hebben is het "doen" van een vrijgezellendag. Zo ook afgelopen zaterdag.

Het blijft altijd moeilijk om een datum te vinden waarop iedereen kan en een programma te hebben wat iedereen leuk vind, maar het duiken was erg geslaagd.

Vervolgens natuurlijk wat eten in de Witte de Withstraat en het viel me op dat de meeste mensen niet echt ouder geworden waren. Nou ja, wel rustiger en bezig met een carriere maar niet wezenlijk veranderd.

De man die in het huwelijk gaat treden is een echte voetballiefhebber dus togen we later op de avond naar de societeit waar het boven verwachting druk was. Ook zag ik er nog iemand die ik eigenlijk heel ergens anders plaatste, een oud-collega, en zo blijkt maar weer dat Nederland een klein landje was.

Omdat de aanstaande bruidegom op zondag door moest naar het Ordina-open hadden we zondag-ochtend niet eens de tijd om fatsoenlijk te ontbijten. En zelf heb ik echt een lanterfanter zondag gehad die op het eind nog een onverwachtte wending kreeg. Het is me nog onbekend wat de verdere consequenties van deze wending zullen zijn.

Read and live on.
Heph phun.

Geen opmerkingen: