zaterdag, juli 10, 2004

Huwelijk 1.

Huwelijk 1 zit erop. Weliswaar iets te laat kwam ik aan bij de locatie. Maar er waren wel meer mensen te laat. Zo ook mijn oude bekende Joost Spaapen die inmiddels vader is geworden. Ook typisch iemand die verder niet verandert is. Je kijkt wat om je heen of je nog meer bekenden kunt ontdekken en natuurlijk lukt dat. Bijvoorbeeld de moeder en de vader van de bruidegom. Beiden had ik al jaren niet gezien. Veel ouder leken ze echter niet geworden te zijn.
Bij de vrienden van Roy waren de meeste wilde haren wel verdwenen. Niet iedereen had een kinderwagen bij zich maar er waren er wel een aantal. Echt inhoudelijk zijn de gesprekken op zo'n bruiloft natuurlijk niet, maar het is wel leuk om iedereen weer eens te zien. En van andere mensen ben je verbaasd dat je ze eigenlijk nooit eerder gezien hebt.

Omdat ik vandaag getuige zal zijn, kon ik het niet te laat maken. Maar nog even mee naar het huis om te BBQ-en, dat kon ik natuurlijk niet laten. Alles was perfect georganiseerd. De vrouw naast me viel nog een beetje flauw vanwege haar lage bloeddruk, ze scheen het eerste vriendinnetje van Roy geweest te zijn (zij waren toen drie) maar ook zij trok weer bij.

Vervolgens nog even langs bij een werkloze in Wijchen om bij te praten en een kopie van SPSS te bemachtigen en daarna huiswaarts.

Inmiddels fit voor het tweede huwelijk.

Geen opmerkingen: