woensdag, december 13, 2006

De dag van vandaag en de avond van gisteren

Gisteren vanuit mijn bed naar het spoeddebat naar aanleiding van het generaal pardon gekeken. Tja en sinds we een partij voor de dieren hebben vind ik het maar een raar land. Het lijkt me dat er veel andere dingen belangrijker zijn dan de dieren, maar goed, wie ben ik?

En eigenlijk moet ik zeggen dat ik in het debat wel achter Rita Verdonk stond. We hebben een oud kabinet en een nieuwe tweede kamer. De overheid heeft gewoon eerder vastgestelde wetten uit te voeren. En sommige wetten zijn absoluut flauw... heb ik zelf ook last van en mocht ik ooit een boete van 50 Euro krijgen voor het opsteken van een cigaret op een perron dan vraag ik me ook af waar me mee bezig zijn, maar illegalen zijn illegaal, niet wettig dus. Net zoals vreemd gaan ook niet normaal is.

Verder vandaag het toilet maar eens een grote beurt gegeven en voor het eerst in mijn nieuwe bad gezeten.

Het blijft wennen, maar het gaat steeds beter.

Geen opmerkingen: