vrijdag, maart 23, 2007

De laatste loodjes

Een nieuwe lente, een nieuw geluid...

Het is een beetje jammer om over 2006 de conclusie te moeten trekken dat het niet helemaal bracht wat ik verwachtte. Ik had gehoopt dat het voordeel van een vaste baan zou zijn dat je altijd wat te doen zou hebben, maar dat viel een beetje tegen. Zeker als je support analyst bent en blijkt dat er weinig mensen zijn die support nodig hebben.

Maar weer wat geleerd zal ik maar zeggen.

Het bureau wordt langszaam opgeruimd en de voorbereidingen voor een nieuwe baan zijn in volle gang. Het betekent natuurlijk wat onzekerheid maar ook de mogelijkheid om te gaan kijken naar een nieuwe telefoon, een nieuwe laptop en nieuwe collega's.

Volgende week wat werkzaamheden overdragen aan een collega in Denemarken en dan wordt het echt een beetje je tijd uitzitten. Wel jammer, maar ook voor het eerst de mogelijkheid om te kijken hoe ik mijn personeels-opties verzilver... was toch handiger geweest als die Amerikanen gewoon in onze tijdszone zaten en gewoon Nederlands spraken, maar goed, nu heb je dan aan het eind van de dag ook wat te doen.

En internationaal was de afgelopen baan zeker. Gisteren voor het eerst van mijn leven zelfs eens naar Moskou gebeld en daar mensen kunnen helpen. In die zin ben ik af en toe wel nuttig bezig geweest.

Geen opmerkingen: