dinsdag, maart 09, 2010

Bestandskoppeling

Dat er in de wereld een hoop geluld wordt, mag bekend verondersteld worden. Laat de mensen lullen, want lullen doen ze toch. Maar toch maakte zich gisteren enige verbazing van mij meester toen ik erachterkwam dat de tandarts al wist dat ik van verzekeraar gewisseld was zonder dat ik ze dat verteld had.
Om mij moverende redenen ben ik begin dit jaar van verzekeraar gewisseld. Niet dat de oude slecht was, maar misschien zou de nieuwe net wat beter kunnen zijn. Voor mij kostte het eigenlijk niet eens zoveel moeite, gewoon een formulier invullen op het internet. Maar dat deze informatie vervolgens ook automatisch aan mijn tandarts doorgespeeld was, verbaasde me wel. Maar misschien is het ook wel goed dat er informatie over je doorgespeeld wordt.
Verder was de situatie van mijn gebit niet al te best, maar goed, dat verbaasde me niet zoveel.

Geen opmerkingen: