maandag, januari 21, 2013

Linked in en privacy

Linked in begon leuk, je kon een beetje zien waar oud-collega's gebleven waren en werving- en selectiebureaux konden je vinden. Maar Linked-in moderniseert en moet je daar blij mee zijn? Dat vraag ik me wel eens af. Zo kreeg ik vandaag via Linked-in (wat ik al onpersoonlijk vind) van een vriend van me de vraag of ik een Ipad gekocht had. Degene die mijn inkomenspositie een beetje kennen weten dat ik een maand moet leven van het bedrag wat een Ipad kost. Dus nee, ik heb geen Ipad gekocht. Maar Linked-in vertelt wel dat ik Linked-in voor Ipad gebruik. Stel je voor dat er een internet-site zou zijn waarop telkens vermeld wordt welke software je gebruikt. Ik zou daar niet vrolijk van worden. Tja, en nou de Ipad zelf.... het is wel een handig ding. Maar ik heb toch liever iets met een toetsenbord, een gewone Ipod of een gewone tv.

Geen opmerkingen: