dinsdag, januari 19, 2016

Van die leuke anekdotes van mijn moeder.

Vandaag las ik in de digitale krant dat de OV-fiets een groot succes is. En ook ikzelf heb er al een aantal keer met plezier gebruik van gemaakt en wil dat ook in de toekomst blijven doen. Een op zich best wel slim idee van de OV-fiets mensen was om ook elektrische fietsen aan te bieden. Zelf vind ik me nog te jong om zoiets aan te schaffen maar het idee leek me wel aardig. Dan kan je het in ieder geval eens proberen. Wat bleek echter? Veel mensen die zo'n OV-fiets huurden hielden er geen rekening mee dat zo'n accu ook leeg raakt. En dat ie dan gevuld moet worden anders komt je niet meer verder. Gevolg was dat er overal in Nederland gestrande elektrische fietsen stonden die weer opgehaald moesten worden. Kortom, een idee dat op zich wel leuk was, maar de uitvoering een beetje lastig.

Geen opmerkingen: