zondag, januari 03, 2021

En toch wilde ik het even kwijt..

Ik heb niet de indruk dat hier nou door zoveel mensen gelezen wordt, dus in die zin is het hier plaatsen van verhalen best veilig.

Ze zijn natuurlijk niet echt anders dan de verhalen die ik normaal vertel maar ja, heel veel mensen zitten ook niet in zo'n lastige situatie als ik.

En hoewel ik de voordelen van dat dakloos zijn ook wel in zie, ik heb tenminste mensen om me heen, zijn het natuurlijk niet de meest prettige mensen.
Hoewel, dronken Polen heb ik hier nog niet gezien.
We hebben wel Polen die hun varkensvlees aan laten branden en dat vinden de bewaak-moslims niet zo prettig. Bewaak-moslims zijn overigen ook rare mensen.
Natuurlijk, je hebt er wel soepele tussen, maar als je als moslim zonder mondkapje tegen iedereen gaat lopen schreeuwen dat iedereen een mondkapje moet dragen, dan ben je in mijn ogen af.

Nou ja, gelukkig kan ik morgen weer naar een studio gaan kijken, hopelijk wordt dat wat, hoewel het ook maar weer voor twee jaar is. Maar als dat twee jaren zullen worden waarin thuis werken normaal blijft, dan hoeft dat helemaal niet zo erg te zijn.

Geen opmerkingen: