donderdag, januari 27, 2005

Iedere dag

Voorlopig heb ik elke dag nog de tijd om wat te schrijven, dus laat ik dat dan maar doen. Weet nog niet of ik het 's avonds of 's ochtends zal doen, maar ik ga het wel (proberen) te doen. Behalve dat ik gisteren een paar normale schoenen heb gekocht heb ik ook naar een paar hardloopschoenen gekeken en ook naar deze website. Maar goed het kopen van de schoenen is er nog niet van gekomen. Zou wel goed zijn, geloof ik, want de meeste vrijgezelle vrouwen zoeken sportieve mannen.

Verder schrok ik nog van de ABN-Amro. Deze willen je kennelijk zo graag aan het internetbankieren hebben dat ze € 7.- ongeveer in rekening brachten voor een paar enveloppen. Bij mijn weten waren die dingen zo lang ik leefde gratis. Maar goed, tijden veranderen. En ik kon ze ook al niet meer op het kantoor afhalen, nee, je kunt (moet(!)) ze tegenwoordig telefonisch bestellen.

Goed, tot zover dit geschrijf op deze dag.

Geen opmerkingen: