zaterdag, maart 26, 2005

i-pods, videos en andere dingen

De laastste tijd ben ik weer een erg gelukkig en optimistich mens. En een gelukkig en optimistisch mens durft dingen.



Door de introductie, op termijn waren alle tv-frequenties veranderd. Ik vond het niet leuk want ik moest mijn tv weer uitleggen waar ie alles kon vinden en ook mijn video was de kluts kwijt. Gisterenochtend konden de tv's weer beelden uit de wereld mijn huis in slingeren, maar de video wilde nog niet zo.
Zelfs het herlezen van de fucking manual leidde niet tot het gewenste resultaat. Om hem met een hamer te gaan bewerken leek me ook niet slim... dus maar gewoon doorgezet. En uiteindelijk zonder dat we begrepen wat we gedaan hadden, deed het ding het ineens weer.

En behalve een SCART-kabel, ook een i-pod aangeschaft. Ook dat ding moet ik nog leren bedienen maar in ieder geval ben ik inmiddels zover dat ie helemaal vol staat met muziek. Nu alles nog beluisteren.

Ik ben gelukkig.

Geen opmerkingen: