zaterdag, maart 05, 2005

Sideways

Hoewel het eigenlijk de bedoeling was om vanavond met een aantal mensen naar 0605 te gaan, heb ik dat, omdat ik bang was de laatste trein te missen, maar niet gedaan. De film wil ik op zich nog steeds wel zien en ik dacht dat ie zowel om 16.00 als om 22.00 in Utrecht zou draaien, dus was ik om 16.00 in Utrecht. Echter 0605 draaide niet.

Toen had ik, als zovaak, een keuze. Rechtsomkeer maken en naar huis of een andere film. En zo belande ik bij Sideways.

Aan de ene kant had ik het idee, van heb ik weer, zo'n film aan de andere kant vond ik het wel een aardige film.

En teruglopend van de bioscoop naar het station speelde ik weer met de gedachte of alles nu een keuze is of dat het leven een kwestie is van predestinatie (een variant op de uitspraak toeval bestaat niet). Het antwoord is me nog niet duidelijk.

Geen opmerkingen: