dinsdag, juni 07, 2005

"instanties"

Het omgaan met instanties is niet altijd makkelijk. Zo ga ik op dit moment weer om met de belastingdienst maar die schijnen met hun postverwerking een achterstand van een week of drie te hebben dus dat is afwachten. Natuurlijk ligt de fout ook een beetje aan mijn kant, ik wilde weer eens wat te snel zijn.

Een andere instantie waar ik nu mee te maken heb is het UWV. Veel mensen (ook ik) zijn nog geneigd om die instantie het GAK te noemen maar het is het UWV. Gisteren bij het CWI in ieder geval te horen gekregen dat men binnen vier weken een soort voorlopige uitslag moet hebben, dus dat is ook weer een kwestie van wachten.

Op het internet zijn overigens wel sites te vinden waaruit blijkt dat ik niet de enige ben die het soms moeilijk kan hebben met dit soort instanties dus ik ben benieuwd hoe het deze keer weer gaat. In januari ging het eigenlijk best goed.

Geen opmerkingen: