dinsdag, juni 21, 2005

Vandaag is het koeler dan gisteren

En daar ben ik ergens wel blij mee. De afgelopen dagen was het weliswaar mooi zwemweer maar gisteren ben ik, ondanks de factor 4 en de after-sun, behoorlijk verbrand. Ook gemerkt dat het bezoeken van het naaktstrand door onze allochtone medemens niet als normaal beschouwd wordt. Tja, als dat soort dingen gebeurt ben ik erg geneid om te zeggen "Marokko voor de Marokanen".

Overigens onlangs een aardig boekje van een succesvol leeftijd-genote uitgelezen over dit onderwerp. Ebru Umar heeft een leuk boekje geschreven over haar zoektocht naar een man/vader (vrouwen zoeken namelijk ook) en diverse meningen over het niet geslaagd zijn van de integratie.

Een sexe-genoot van me vertelde mijn vriendin overigens dat hij verbaasd was dat alle profielen op dating-sites zo op elkaar leken. En inderdaad lijkt het wel of heel single Nederland soms het liefst op de bank ligt met een wijntje en een DVD-tje. Echt verbaasd over deze constatering was ik niet, Herman van Veen zong het al eens: "We zijn allemaal hetzelfde, als je niet nauwkeurig kijkt, we zijn het liefst gelukkig, of iets wat daarop lijkt....."

Verder nog bezoeken gebracht aan het Oosterpark en het Sarphati-park. Waarover verder niet zoveel te melden valt.

Overigens gaat het tussen mij en mijn lief weer beter. Dat doet me erg goed.

Geen opmerkingen: