woensdag, april 26, 2006

wandelen

Zoals de lezers van mijn blog weten en de mensen die me kennen ook, zit ik al een tijdje niet lekker in mijn vel omdat mijn relatie wiebelde danwel op de klippen was gelopen. Ik ben bang dat laatste.

Had haar vanmorgen nog aan de lijn, hoewel, ze belde op mijn mobiele telefoon, dus het was een draadloze lijn en het was geen goed gesprek.
Gisteren-avond ook al niet.
Waarom weet ik niet precies maar ze wil doorgaan met een of andere vent van 25.

En ik was bij de tandarts vandaag. Vreemd is dat, maar sinds ik deze tandarts heb, heb ik eigenlijk geen gaatjes meer. Gewoon jaarlijks even tandsteen verwijdereden en dat is het.

Vanaf de tandarts naar huis gewandeld. Wandelen schijnt goed te zijn. Gaf me in ieder geval de tijd om na te denken.

Ook nog even in het park gezeten in het midden van het stadhuis van Rotterdam. Beste een mooi park. Een stukje rust in het midden van de stad.

Geen opmerkingen: