dinsdag, maart 04, 2008

Wonderbaarlijk...

Tja, ik doe mijn boodscappen meestal hier bij de super de boer dus vandaar dat er nog weinig smurfen in mijn huis te vinden zijn. Daar hadden ze een of twee maanden geleden wel weer andere beesten maar de smurfen zijn mijn huis nog niet ingekomen.
Wel vind ik het weer wonderbaarlijk hoet het gesmurf op de ene site wel binnenwandelt en op de andere weer bijna niet te vinden is. Het is geen nieuws, tenminste noch op nu noch op de telegraaf heb ik er wat over gelezen. Ook bij Hyves wordt er tot nu to weinig gesmurft maar op happy dan weer wel.

Hoe zou het komen dat een bepaalde trend in de ene gemeenschap juist wel opgenomen wordt en in de andere niet of nauwelijks. Heb er tot nu toe geen verklaring voor, maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig.

Een halve verklaring zou natuurlijk kunnen zijn het aantal kinderen dat in die gemeenschap een rol speelt maar ik vraag me af of dat een afdoende verklaring is.

Verder geen nieuws.

Geen opmerkingen: